Levering

Leveringstiden er 2-8 dage

Levering af varen anses for sket, når kunden har fået varen udleveret.

Prisen gælder levering til fortov og kun levering til brofaste øer. Ved levering til ikke brofaste øer – kontakt os for pris

Pakker under 30 kg. sendes med GLS. Hvis der ikke er nogen hjemme ved levering, lægges der en seddel om at pakken kan hentes på nærmeste postudleveringssted.

Varer over 30 kg sendes normalt på paller med en fragtmand. Vi opgiver normalt det mobilnummer, der er angivet på bestillingen, til fragtmanden med besked om at kontakte jer 1 time før levering. Vi kan dog ikke holdes ansvarlige for at I kontaktes. Fragtmanden afleverer pallen på fortov eller indkørsel og kan ikke bære varerne ind. Levering med fragtmand kræver at nogen på adressen kvitterer for pakken. Såfremt kunden giver tilladelse til at stille pallen i indkørsel eller carport foregår dette altid på kundens ansvar. Såfemt I ikke er tilstede vil fragtmanden lægge en seddel og man skal derefter selv arrangere en ny levering. Dette kan medføre ekstraomkostninger.

Indsætning og fastboltning af værdiskabe

Såfremt du ønsker dit værdiskab båret ind og eventuelt fastboltes kan vi arrangere dette mod en merpris. Dette foretages af en samarbejdspartner og ikke af Safeexperten. Dette arbejde er en service, der ikke refunderes såfremt du senere fortryder købet. Da denne pris kan variere meget afhængig af skabets vægt og volumen, adgangsforhold, geografisk beliggenhed og eventuelt fastboltning skal du kontakte os i forbindelse med bestillingen. Hvis de faktiske adgangsforhold afviger fra det oplyste kan vi efterfakturere eventuelle meromkostninger. Såfremt de faktiske forhold betyder at skabet ikke kan indsættes hæfter du stadig for denne omkostning. Ved bestilling af skabet kan du se skabets vægt. Du indestår derfor selv for at gulvets bæreevne kan holde til vægten af skabet. Vi anvender udelukkende samarbejdspartnere, der er certificeret til dette arbejde.

Fragtskader

Hvis varen, ved modtagelse, viser tegn på skade, skal du pakke varen ud med det samme, gerne sammen med fragtmanden. Hvis chaufføren ikke har tid til dette skal du notere på leveringssedlen, at du modtager varen med forbehold.

Åbner du pakken sammen med fragtmanden og kan konstatere, at varen er beskadige skal du nægte at modtage varen og kontakte os omgående.

Opdager du først skaden efterfølgende skal du give os besked med det samme via email, gerne vedlagt billeder af skaden. Gem emballagen – det kræves ofte af fragtfirmaet i behandling af skaden.

Log ind

Dankort_Logo
VISA logotype
Mastercard logotype
Mobilepay logotype
Fragtfrit - DK
0